• Cheesefactorydude

    i cant find him waaah

    • Get more people to look at it. There is always somebody who just happens to look in just the right spot and see the cat! I don’t want to give tooo much away and rob the challenge from everyone else. My best advice is to show it to some friends. Haha, thats actually what I did. Then I made them give me clues πŸ˜›

      • Belitav

        where is it, I am going crazy. more then ten min, n still can not find the kitty

        • Try zooming in? Might help

          • Jackqc09

            That is a joke….there isn’t any cat thereΒ  !!!! πŸ™‚

          • Haha, I swear! There is a cat πŸ˜› And check it out, other people are finding it too πŸ™‚

          • Kalipso333

            hey Evan…don’t you think that below the cat there is a duck as well???

          • Kalipso333

            as a matter of fact 2 ducks..on the ”line”:Cat-right corner”?

          • You’ve been staring at the image for too long when you start seeing phantom ducks :3 lol

          • BAH, lol, NO duck. You’reΒ goingΒ to confuse people πŸ˜›

  • claireframirez

    I FOUND HIM! took me freaking forever! I was on another page, looked back, and he was literally staring right at me. This is awesome, Evan! (this is Claire R. by the way)

    • Yayyy!! Haha, it took me way to long too πŸ˜› Katelyn found it in like half the time somehow. Thanks Claire, glad you like it!

      • claireframirez

        this was awesome, I felt really dumb though looking for it for like ten minutes!

        • hahaha, but it was so much more satisfying when you finally did find him, right?

        • hahaha, but it was so much more satisfying when you finally did find him, right?

  • Evan, you make the internet so fun and entertaining! <3

  • Evan, you make the internet so fun and entertaining! <3

  • Evan, you make the internet so fun and entertaining! <3

  • Gertken

    can someone verify where it is.Β  Its hard

    • Once you find the cat, you’ll know that you found him. Sry if thats not too much help

  • Gertken

    wow that was hard, but found the little blighter

    • Yayyy, congrats πŸ˜€ haha! Frustrating at first, but satisfying once you find the little guy!

  • camila

    i dont see the cat!!!!!!!!!!!!!!!!!Β  πŸ™

  • camila

    i foung him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD creppy :3
    Β 

  • T14Anna

    I FOUND THE CAT !!! πŸ™‚ Made me right happy when i found him, took me like 5 mins ! aha i thought i was never gonna find it XD

  • Pingback: Find the dog - Evan's Blog()

  • Redibuna09

    got it !!!!i knew there’s something about cats and a nice spot heheheh!!!!

  • Kayla Ueda

    Thats awesome πŸ™‚

  • Anwell

    I’m confuse between the two. so funny hahaha…

  • Zzulleo

    hahahahaha,i find it!!

    • yayyyy!! congrats

      • Aasd

        i saw the cat veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bigggggggggggggggggg

  • Anonymous

    I found it! But it’s a female cat… I can’t find the male!

    πŸ˜›

  • Violet

    yeeeeeeey, found him..but only with zooming in :d

    • Yay, congrats, but at least you didn’t cheat!

  • Maveric

    Geez, stared my eyes out… and finally I found it. It is there πŸ™‚

  • Lhyvine_cute

    its orange and white <3

    • Haha! Hey now, no clues! If there weren’t a ton of comments to kinda hide this one then I’d have to hide your post πŸ˜›

  • Lhyvine_cute

    evan post another find the cat that is more harder nxt tym

  • NiellenA

    give me clue pls..where’s the cat!! pls…:'(

    • Look a few comments below this one. Lhyvine took it upon herself to give a clue.

  • NiellenA

    yey!!!!!!i saw him!!!!!wohooooooooo!!!!!!wooootwooooot

  • Vincedeguma

    i finally found him,,,wow!Β 

  • bea

    i cant find it Β :((

  • bea27

    i found it….yayayayayyyyyy

    • Yayy, thats awesome you didn’t give up! Only took 5 more minutes πŸ˜€

      • arvin

        i cannot see it

        • Sorry can’t give you any hints here or else it would spoil the fun for others. Share it with your friends on fbook and maybe one of them can find it and share some hints there!

  • Jodeedee8

    hey can i have a clue is it big or small lol :3 thats all i just want to know is he big or small

    • Umm, compared to what? Not that many good references to use. But I guess… medium to small sized?

  • Denmark

    Finally. IΒ΄m too ashamed to say how long it took.

    • It’s ok, you aren’t alone in that πŸ˜›

  • Lauryn10

    I was looking for ages then i found out ow obvious it was :O

  • meeeeeeeeeeeeeow

    bloody hell!!! i was just about to give up!!! πŸ˜› bloody ranga cat!!!

  • I give up

    • Nooo, haha, you can do it!! The very best way to find it is to show it to a whole bunch of friends. One of them will somehow find it.

      *warning* some friends might not share and just taunt you with the knowlege

  • Jane Villegas

    I give upp. I cantt findd’ the cat!!

    ((((: Too bad…I give up too early, my eyes are burning”)
    But it is kindaa funn to stare at something and i am expecting to see the cat but i honestly dont.”)))

    • Don’t give up! I promise the little guy is there!

  • megmog.

    Found it. πŸ™‚

    • Nice!! Once you see him isn’t it so obvious?

    • Aus

      where is it dude

  • edrick

    i only see the eye of the cat… hehehe

  • Joann

    ok I love thw rest of your work…….BUT I CANT FIND THAT LITTLE S#$!T
    hey Im old …some give me a xlue..Im going nuts..lol

    • Awww sorry. Thanks so much for the compliment. Best of luck but I can’t really put a clue here or else it would spoil it for other visitors

  • Angelica

    I found a Chettah?? Very small though, not sure if its the cat we’re looking for? If not a clue please? Showed it to friends, they can’t find it and have been staring at it for 20 minutes -_-

    • Haha, nope, no cheetah there. It for sure a cat and the cat has two colors but not in spots. They cover larger areas of the cat. Maybe post it on facebook? Maybe a larger pool of friends might help

  • 30 seconds to mars

    I CAN’T FIND THE STUPID THING D;

  • Adithya

    found itttttt……… ur awesome man…

  • Lala

    Cant find it !!! Hmmmm…

  • Ini

    FUUUCKKK YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!! FOUNDΒ IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • I’m sorry. I had to edit your comment to remove profanity. But yayy congrats πŸ™‚

  • Superfudge_02

    i can’t find it

  • Pingback: Thanks for 1/2 a million views!! - Evan's Blog()

  • Pingback: Find the cat - 2 - Evan's Blog()

  • Pingback: Find the cat - 3 - Evan()

  • Wall-E

    shit i can’t find it….

    • Get a group together and look for it together and you’ll get it πŸ™‚

  • Koko

    Am i correct? Really not sure.. ‘__’

    • koko

      I was wrong.. -_- found the orange cat.

  • jt

    Pretty sure there is not a cat in this picture.

  • KITTYCAT4EVA

    What color is THA cat Evan

Powered by WordPress. Designed by WooThemes